fredag 11 juni 2010


Idag börjar det! Fotbolls-VM. Oavsett om man har älskat eller hatat alla de andra fotbollsböcker som kommit inför VM, så kan man med fördel också kolla in 2010 FIFA World Cup-boken. Här finns presentationer och bilder av alla arenor, här finns korta summeringar av respektive lag och hur de kvalade in till VM, här finns alla kvaltabeller, VM genom tiderna, spelarprofiler. Något för oss fotbollsfånar, att förväntansfullt bläddra i ett par timmar före avspark. Idag börjar det! /Magnus

2 kommentarer:

  1. Jag struntar i att läsa böcker om VM, jag nöjer mig med att se på tv istället. Och som jag njuter: det finns ingenting bättre än ett fotbolls-VM... I just love it!

    SvaraRadera
  2. Jag håller fullständigt med dig, Annika. Det finns ingenting bättre än ett fotbolls-VM! Böckerna har varit bra aptitretare, men det slår ju inte att sitta framför TV:n och frossa. /Magnus

    SvaraRadera